Досвідчені вантажники, низькі ціни
Вантажувально-розвантажувальні роботи. Збірка / розбирання меблів і торгового устаткування. Квартирні та офісні переїзди. Упаковка особистих речей, меблів, посуду … (матеріал клієнта або є наш матеріал). Переміщення майна в межах офісу.
(Мінімальне замовлення 2 години)
(Мінімальне замовлення 2 години)
кухні, вбудованих меблів / навісних елементів
Понад 2 поверхи для габаритного вантажу.
Понад 2 поверхи для негабаритного вантажу і предметів вагою від 80 кг
промислові переїзди і транспортування обладнання прораховується тільки після оцінки (виїзд на оцінку безкоштовно)
Поясніть по телефону що саме ви хочете перевезти або замовте безкоштовний виїзд менеджера для оцінки майбутнього обсягу робіт.
На підставі даних отриманих після спілкування з вами ми формуємо комерційну пропозицію, в якому вказана або фіксована ціна (в разі виїзду менеджера), або погодинна оплата (в разі оцінки обсягу по телефону).
Вибирайте будь-яку зручну вам дату і час початку переїзду. У разі якщо дату призначаємо ми, то ви маєте право розраховувати на додаткові знижки!
А всі турботи по переїзду ми беремо на себе!
У команді найвідповідальніші співробітники. У штаті є майстри «старої школи», які передають професійні знання і рідкісний досвід молодим колегам. Не переживайте, все переїде в цілісності й схоронності.
Практично будь-який переїзд передбачає складання-розбирання меблів. Це звичне завдання, з якою ми справляємося на відмінно. В арсеналі повний набір професійного інструменту і техніки. Меблі легко розбирається і назад збирається в найкоротші терміни.
Чи не ускладнить. У багатьох будинках немає ліфта або він банально не працює. Високий поверх — не перешкода. Вантажники все спустять і піднімуть, користуючись сходами.
Вантажникам не вигідно розтягувати час. Рівень оплати співробітників безпосередньо залежить від вашої оцінки виконаних робіт. Оперативність в інтересах обох сторін.
Ми цінуємо ваш час, тому приїжджаємо вчасно. Запізнення і затримки виключені. Вантажники і водії йдуть до складеного графіку, не перевищуючи обумовлених термінів. І навіть якщо якимось чином бригада запізниться до призначеного часу, всі витрати ми візьмемо на себе.
10 років успішного досвіду в організації перевезень різного рівня складності.
Коли кожен день працюєш з клієнтами, все краще і краще розумієш їх потреби та побажання, відповідно виникає бажання вдосконалити, покращувати процеси і робити сервіс для людей. Хочеться, щоб клієнти залишалися задоволеними і отримували не тільки послугу перевезення вантажу з пункту А в пункт Б, а й отримували професійну консультацію і допомогу в організації та плануванні переїзду.
Зазвичай, люди не часто стикаються з перевезенням вантажів, переїздами і у багатьох немає достатньо досвіду, щоб все передбачити і продумати. Недарма є приказка: «один переїзд гірше пожежі».)
Завдання Нашої компанії — зруйнувати цей стереотип і зробити переїзд максимально комфортним і легким для клієнта!
пн-пт: 8:00 — 21:00
сб-нд: 8:00 — 21:00
100lihnuypereyzd@gmail.com
Київ, Україна